Zabawki i drobiazgi wykonane na szydełku, drutach, filcowane, szyte ręcznie lub na maszynie.

Toys and accessories knitted, crocheted, felted or sewn.

mm

mm

11/22/13

Wierszyki o świętym Mikołaju. Czekamy na 6 grudnia :)

 Czekacie na świętego Mikołaja? Moje dzieci tak. Wprawdzie do 6 grudnia jeszcze sporo czasu ale rymowanki zamieszczam już teraz, może się spodobają, a może podzielicie sie nimi ze świętym Mikołajem gdy Was odwiedzi? A Mikołaj na zdjęciu oczywiście zrobiony własnoręcznie w zeszłym roku.




Dzisiaj szósty grudnia, bardzo ważna noc,
wiele dzieci dzisiaj czeka na prezentów moc!
*
A Ty, Święty Mikołaju,
wiem, jesteś bardzo zajęty -
wszystkie dzieci dziś czekają
na Twoje prezenty.

I te grzeczne i te niezbyt,
i te chore, i te zdrowe,
więc zaprzęgaj renifery,
kupuj sanie nowe!
*
Przez rok cały byłam dobra,
mamie, tacie pomagałam,
nie zapomnij dzisiaj o mnie,
list do Ciebie napisałam!
*
Mikołaju Święty, bardzo Cię kochamy,
przyjdź do wszystkich dzieci,
do taty i mamy. 
 

No comments:

Post a Comment